Olen aktiivinen vaikuttaja

Toimintani Mäntsälän kokoomuksessa

Lähdin mukaan Mäntsälän kokoomuksen toimintaan 2021 kuntavaaleissa, joissa asetuin ehdolle. Olen ollut siitä asti aktiivisesti mukana ja olen ollut myös hallituksen jäsenenä vuodesta 2022 asti, jatkuen edelleen.

Toimin Mäntsälän Kokoomuksessa mediavastaavana ja vaalipäälikkönä. Vastasin Mäntsälän osalta eduskuntavaaleista, joissa saimme hienosti Mäntsälän oman ehdokkaan, Pihla Keto-Huovisen jatkamaan hyvää työtään kansanedustajana. Presidentinvaaleissa hommat jatkuivat ja olin antamassa tukeni Alexander Stubbille ja toimin Mäntsälän osalta vaalipäällikkönä. Olen tyytyväinen ja iloinen olin, että saimme Alexista presidentin ja uskon, että hän tulee toimimaan suomalaisia yhdistävänä presidenttinä.

Luottamustehtävät

Olen Mäntsälän kunnanvaltuuston 2. varavaltuutettu ja sivistyslautakunnan jäsen. Pidän lautakuntatyöskentelystä ja koen, että siinä pääsee tekemään työtä käytönnönläheisesti ja vaikuttamaan oikeasti asioihin. Sivistyslautakunnassa työtä tehdään hyvässä hengessä muiden jäsenten kanssa, vaikka asioista ei aina ollakaan samaa mieltä. Olemme saaneet tehtyä hyviä uudistuksia mm. koulukyyteihin liittyen.

Ajatuksiani politiikkaan

Sydäntäni lähellä ovat lapset ja nuoret. Olen itse kolmen lapsen mamma, joista yksi on jo aikuinen. On tärkeää,
että lapsista ja nuorista pidetään hyvää huolta, sillä heissä on meidän tulevaisuus. Juuri tästä syystä koen oman työni sivistyslautakunnassa tärkeäksi ja mielekkääksi, koska siellä teemme varhaiskasvatukseen ja koulutukseen liittyviä päätöksiä.

Seniorit ovat suuri voimavara. He ovat aktiivisia toimijoita ja minulla onkin mm. marttatoiminnan ja seurakunnan kautta eri-ikäisiä ystäviä. Haluan olla tekemässä ikäihmisille arjesta sujuvaa ja parempaa. On tärkeää säilyttää palvelut ja tukea ikäihmisten arjen sujumista ja pitää huolta, etteivät he jää yksin.

Palveluiden säilyminen on myös kaikkien meidän muiden mäntsäläläisten etu ja tarvitsemme yrityksiä Mäntsälässä. On hienoa, miten yritysten, yhdistysten, järjestöjen ja kunnan yhteistyötä voidaan lisätä ja saadaan sitä kautta myös lisää vaikuttavuutta ja parannetaan kuntalaisten palveluja.

Ympäristö ja luonto ovat Mäntsälän rikkaus, kuten myös myös koko Suomen. Haluan olla vaikuttamassa ympäristöasioissa, että tänä päivänä olemme rakentamassa tulevaisuutta ja etsimässä kestäviä ja ympäristöystävällisiä ratkaisuja.

Haluan olla tekemässä elinvoimaista, turvallista, yhteisöllistä ja positiivista Mäntsälää meille kaikille!

Lisätietoa Mäntsälän Kokoomuksesta:

Minä kampanjoimassa aluevaltuutettu Pirjo Vainion ja kansanedustaja Pihla Keto-Huovisen kanssa
Alexander Stubb ja minä vaalitilaisuudessa Mäntsälässsä